Radim Bzura

Jsem celoživotním optimistou s nasazením pro vše do čeho se zakousnu.
Vystudoval jsem hospodářskou politiku a správu na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně.
Říká se, že je politika špína. Pokud je to pravda, tak je třeba to aktivně změnit! Může k tomu přispět každý jeden z nás!
Jsem členem TOP 09 v Ústí nad Labem.V Ústí jsem studoval, pracuji i žiji - pokud pominu obec Tisou - místo mého srdce.
Jsem aktivní v občanské společnosti. Aktuálně jsem studentem filozofické fakulty UJEP. Mám rodinu, skvělou ženu, tři děti a psa. Volný čas věnuji kultuře, sportu a věcem kolem nás.
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1167x

Seznam rubrik

Radim Bzura

Ústí pohřbilo své Činoherní divadlo

S velkým očekáváním jsem šel na zastupitelstvo Statutárního města Ústí nad Labem, které se konalo 3. března. Jsem osoba „dotčená“ – trvale bydlící v Ústí, tak jsem byl zvědav, jak dalece mne zastupují či nezastupují zvolení politici za nejen mé daně. Nijak aktivně jsem se neprojevoval, aby to nebylo označeno za předvolební tanečky.

4.3.2014 v 11:26 | Karma: 23,70 | Přečteno: 1626x | Diskuse| Ústí nad Labem

Radim Bzura

Formálně neformálně s Radimem Bzurou

Ahoj Radime, protože se trochu známe, budu ti při rozhovoru tykat, nevadí? Volební programy necháme stranou. To si může každý dohledat...

16.10.2013 v 7:00 | Karma: 5,98 | Přečteno: 330x | Diskuse| Ústí nad Labem

Radim Bzura

Kampaň negativních emocí

V pondělí 23. září zahájila TOP 09 kontaktní kampaň i v Ústí nad Labem. Byl jsem u toho. Kampaň zahájily i ostatní politické strany. Pokud bych v České republice a v tomto městě nežil a usuzoval pouze z letáků a billboardů, musel bych se domnívat, že jsem někde v rozvojové zemi uprostřed úplně jiného kontinentu.

25.9.2013 v 21:16 | Karma: 21,28 | Přečteno: 1107x | Diskuse| Ústí nad Labem